Veelgestelde vragen

Bekijk hier onze lijst met de meest gestelde vragen over onze VELUX-Rolluiken & VELUX ACTIVE actie 2020

1. Vragen over de actievoorwaarden

Om te kunnen profiteren van de uitzonderlijke terugbetalingen, u aangeboden door VELUX Belgium, dient u zich vóór 31.08.2020 in te schrijven op de VELUX website. U ontvangt vervolgens een bevestigings e-mail met een unieke link naar de site van onze commerciële partner PromoLife waar u het terugbetalingsverzoek kan indienen.

Op de site van PromoLife, na het aanmaken van uw persoonlijke account, moet u deze elementen invoeren:

  • Een kopie van uw factuur die dateert tussen 01/07/2020 tem. 30/11/2020 en waarop de referenties van uw aangekochte producten worden weergegeven. 
    Opgepast: deze factuur moet de EAN-codes bevatten van de aangekochte producten (referentie 570xxxxxxxxxx) die u op de doos onder de barcode kan terugvinden. Als de EAN-codes niet op de factuur staan, kunt u deze zelf (met de hand) erop schrijven. Heeft u de verpakking niet meer? Noteer de referentie van het rolluik of de VELUX ACTIVE Startpack en zoek de corresponderende EAN-code op via deze link.  .
  • uw betalingsgegevens (IBAN-accountnummer)

De uiterste datum voor het indienen van uw terugbetalingsverzoek op de website van PromoLife is 15.12.2020.

U zal uw terugbetaling binnen 4 tot 8 weken ontvangen.

 

Aanbod geldig bij aankoop van VELUX rolluiken type SSL en/of SML en/of SMG en/of SMH en/of het VELUX ACTIVE Startpack type KIX 300 EU, aangekocht tussen 01.07.2020 en 30.11.2020, in België en Groothertogdom Luxemburg.
Dit voor referenties, die in de brochure ‘Informatie en prijzen 2020’  staan. 

 

U kan op onze website alle actievoorwaarden terugvinden. 

Om in aanmerking te komen voor de terugbetaling dient uw aankoopfactuur of factuur van uw installateur te zijn opgemaakt tussen 01.07.2020 en 30.11.2020 (inclusief).  

Het terugbetalingsverzoek wordt beheerd door een externe partner en moet online worden ingevoerd. "Papieren" aanvragen per post kunnen niet in behandeling worden genomen.

Wanneer u aan alle actievoorwaarden voldoet heeft elke deelnemer recht op:

  • -100€ per VELUX rolluik, 
  • -25€ voor 1 VELUX ACTIVE Startpack 

En dit voor een maximum van 4 rolluiken en/of 1 VELUX ACTIVE Startpack per huishouden. De maximale terugbetaling van de korting per huishouden bedraagt 425€ en zal door VELUX per bankoverschrijving worden overgemaakt.
Voor de lijst van producten die in aanmerking komen en verdere details van deze actie, kunt u de actievoorwaarden raadplegen.

2. Vragen over uw inschrijving

U kan zich voor deze actie inschrijven (HIER ) tussen 01.07.2020 en 31.08.2020 (inclusief).

De mogelijkheid tot inschrijven zal worden gedesactiveerd na de 3300e registratie. Indien u zich heeft kunnen inschrijven en een bevestiging heeft ontvangen, is alles in orde indien u aan alle algemene voorwaarden van deze actie voldoet. 

U ontvangt de bevestigingsmail binnen 48 uur na uw registratie. Het is mogelijk dat deze e-mail rechtstreeks in uw ongewenste e-mail terecht is gekomen. Kijk dus goed in uw spam- en junkmail.

Na deze 48 uur deadline, als u de bevestigingsmail niet hebt ontvangen en als u zich hebt geregistreerd vóór de VELUX-Rolluiken & VELUX ACTIVE actie 2020 (vóór 31-08-2020), kan u via deze link  toegang krijgen tot het PromoLife-terugbetalingsplatform.
Belangrijk: U moet u registreren / inloggen met hetzelfde e-mailadres dat werd gebruikt bij het registreren voor onze actie op velux.be.

Om te genieten van uw terugbetaling, vragen we u vervolgens om de volgende informatie in te voeren via het PromoLife-terugbetalingsplatform (dezelfde link als hierboven): 

  • Een kopie van de factuur met de productreferenties en gedateerd tussen 01/07/2020 en 30/11/2020. Let op, deze factuur moet de EAN-code van de gekochte producten bevatten (referentie 570xxxxxxxxxx, die uw installateur kan vinden op de verpakking, onder de streepjescode). Als de EAN-codes niet op de factuur staan, kunt u deze zelf (met de hand) erop schrijven.
    Heeft u de verpakking niet meer? Noteer de referentie van de rolluik of de VELUX ACTIVE Startpack en zoek de corresponderende EAN-code op via deze link.  
  • Het IBAN van uw bankrekening.
     

3. Vragen over uw terugbetaling

Om een terugbetaling aan te vragen, dient u zich verplicht vooraf tussen 01/07/2020 en 31/08/2020 ingeschreven hebben op velux.be. De terugbetalingspagina  is enkel zichtbaar voor mensen die zich vooraf ingeschreven hebben. Is de pagina dan nog steeds niet beschikbaar kunt u een mail sturen naar infoligne@promolife.be
De terugbetalingspagina is enkel zichtbaar voor mensen die zich tussen 01/07/2020 en 31/08/2020 ingeschreven hebben op velux.be. Is de pagina dan nog steeds niet beschikbaar kunt u een mail sturen naar infoligne@promolife.be
Om een terugbetaling aan te vragen, dient u zich verplicht vooraf tussen 01/07/2020 en 31/08/2020 ingeschreven hebben op velux.be. De terugbetalingspagina  is enkel zichtbaar voor mensen die zich vooraf ingeschreven hebben. Is de pagina dan nog steeds niet beschikbaar kunt u een mail sturen naar infoligne@promolife.be.

Het terugbetalingsverzoek kan worden ingediend (op de website van PromoLife) na ontvangst van de bevestiging van inschrijving en vóór 15.12.2020.

Indien mogelijk raden we aan een computer te gebruiken. Het formulier is niet altijd compatibel met de browser van uw tablet of smartphone. Het probleem kan ook te maken hebben met de gebruikte internetbrowser. Wij raden aan Google Chrome of Safari te gebruiken, welke over het algemeen compatibel zijn met de nieuwste digitale technologieën.

systeem wordt gebruikt door de industrie en detailhandel om elk artikel een unieke identificatie toe te kennen.

U vindt de EAN-code van VELUX-producten op het etiket van de verpakkingsdozen (dit betreft een 13-cijferige code beginnend met 570 ...)

Heeft u de verpakking niet meer? Noteer de referentie van de rolluik of de VELUX ACTIVE Startpack en zoek de corresponderende EAN-code op via deze link.  

Noteer de referentie van het dakvenster en zoek de bijbehorende EAN-code op via deze link.
Het btw-nummer van uw installateur staat op de factuur, meestal in de contactgegevens. Als u het niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact op te nemen met uw installateur om de informatie te ontvangen.

Het formaat van het btw-nummer van uw installateur verschilt per land:
- Voor België: het btw-nummer begint met BE0 en wordt gevolgd door 9 cijfers.

- Voor het Groothertogdom Luxemburg: het btw-nummer begint met LU en wordt gevolgd door 8 cijfers.

Dat klopt, de EAN-code is gerelateerd aan het model van het rolluik.

De factuur van de plaatser/installateur is voldoende zolang de referenties en de EAN-codes van de VELUX producten duidelijk aangeduid zijn en dat de datum van de aankoopfactuur tussen 01.07.2020 en 30.11.2020 ligt. 

De naam van de ingeschrevene mag verschillen van de naam op de factuur. De link naar het aanvraagformulier voor terugbetaling kan slechts één keer worden gebruikt.
Wij raden aan een (duidelijk leesbare) foto van uw factuur maken of een online toepassing te gebruiken via uw smartphone.
U mag gewoon uw naam opgeven.

De terugbetaling zal plaatsvinden binnen 4 tot 8 weken.
Eenmaal deze periode voorbij kan u hierover contact opnemen met PromoLife: infoligne@promolife.be

Voor vragen over de verwerking van uw aanvraag kan u contact opnemen met het bedrijf PromoLife: infoligne@promolife.be

VELUX verbindt zich ertoe om maximaal 4 VELUX rolluiken en / of 1 VELUX ACTIVE Startpack per huishouden terug te betalen.
Als huishouden beschouwen wij elke natuurlijke persoon die zich op één postadres heeft geregistreerd.
Een andere persoon die in dezelfde woning woont, zal dus niet opnieuw van deze actie kunnen genieten.
Eenzelfde huishouden kan deze vergoeding dus enkel voor één postadres aanvragen.