Veelgestelde vragen

Bekijk hier onze lijst met de meest gestelde vragen over onze VELUX vervangingscampagne 2022.

1. Vragen over de actievoorwaarden

Om te kunnen genieten van de terugbetalingen aangeboden door VELUX Belgium, dient u zich tussen 01.09.2022. tot en met 31.10.2021 in te schrijven op www.velux.be/nl-be/vervangingsactie. U ontvangt vervolgens een bevestigingsmail met een link naar de terugbetalingsplatform van onze partner PromoLife. Op de PromoLife website, na het aanmaken van een persoonlijke account (met hetzelfde e-mailadres als datgene dat u gebruikt hebt om u te registreren op www.velux.be/nl-be/vervangingsactie), moet u deze elementen invoeren:

  • Uw naam, voornaam, postadres, e-mailadres, adres en bankrekeningnummer (IBAN), evenals de andere verplichte velden voor de goede werking van de actie.
  • De factuur van uw installateur (of uw aankoopfactuur als u de ramen zelf hebt geïnstalleerd) opladen, gedateerd tussen 01.09.2022 en 31.12.2022.

De VELUX productreferenties moeten duidelijk vermeld worden op de factuur. De uiterste datum voor de indiening van uw terugbetalingsaanvraag op de PromoLife-website is 20.01.2023. U ontvangt uw terugbetaling binnen 4 tot 6 weken.

Aanbod geldig in België of Groothertogdom Luxemburg bij aankoop tussen 01.09.2022 tot en met 31.12.2022, van VELUX dakvensters voor hellende daken, die vermeld zijn in de VELUX 2022 algemene brochure, voor de types GDL, GEL, GGL, GGU, GIL, GIU, GPL, GPU, GTL, GTU, GVR, GXL, GXU, VEA, VEB, VEC, VFA, VFB, VFE, VIU, GGLS en GPLS.
U kan via deze link de algemene voorwaarden van de actie terugvinden.
De aankoopfactuur of installatiefactuur die u van uw installateur ontvangt en die u moet indienen voor uw aanvraag tot terugbetaling, moet gedateerd zijn tussen 01.09.2022 en 31.12.2022 inbegrepen.
Het terugbetalingsverzoek wordt beheerd door een externe partner en moet online worden ingevoerd. "Papieren" aanvragen per post kunnen niet in behandeling worden genomen.

Wanneer u aan alle actievoorwaarden voldoet heeft elke deelnemer recht op:

  • € 40 per individueel manueel VELUX dakvenster (types GDL, GEL, GGL, GGU, GIL, GIU, GPL, GPU, GTL, GTU, GVR, GXL, GXU, VEA, VEB, VEC, VFA, VFB, VFE, VIU)
  • € 80 per VELUX 2in1 manueel dakvenster (types GGLS & GPLS 2in1*)
  • € 100 per individueel gemotoriseerd VELUX dakvenster op zonne-energie of elektrisch (types GGL, GGU, GPU)
  • € 100 per VELUX 3in1 manueel dakvenster (types GGLS & GPLS 3in1*) -
  • € 200 per VELUX 2in1 gemotoriseerd dakvenster op zonne-energie (types GGLS 2in1*)
  • € 250 per VELUX 3in1 gemotoriseerd dakvenster op zonne-energie (types GGLS 3in1*)
    * De GGLS en GPLS dakvensters worden geteld als 1 venster.

De promotie geldt voor maximaal 5 VELUX dakvensters voor hellende daken per huishouden en per IBAN-rekening. Terugbetaling van het kortingsbedrag van maximaal €1250 per huishouden zal door VELUX per bankoverschrijving worden overgemaakt. Voor details over deze promotie, zie de algemene voorwaarden.

2. Vragen over uw inschrijving

Ja, u moet zich tussen 01.09.2022 en 31.10.2022 hebben ingeschreven voor de actie op www.velux.be/nl-be/vervangingsactie
U zou de bevestigingsmail binnen 48 uur na uw registratie moeten hebben ontvangen. Het is mogelijk dat deze e-mail rechtstreeks in uw spam-map is terechtgekomen. Controleer uw spam en junkmail. Indien u na het verstrijken van deze termijn geen bevestigingsmail hebt ontvangen of indien u de e-mail niet terugvindt, gelieve u dan opnieuw in te schrijven (ten laatste vóór 31.10.2022) om een nieuwe bevestigingsmail te ontvangen die u toegang zal verlenen tot het PromoLife-terugbetalingsplatform.

3. Vragen over uw terugbetaling

Om een terugbetaling aan te vragen, dient u zich verplicht vooraf tussen 01.09.2022 tem 31.10.2022 ingeschreven hebben op www.velux.be/nl-be/vervangingsactie.

De terugbetalingspagina is enkel zichtbaar voor mensen die zich vooraf ingeschreven hebben. Is de pagina dan nog steeds niet beschikbaar kunt u een mail sturen naar infolijn@promolife.be of bellen naar: +32 2 352 03 90.

De terugbetalingsplatform is enkel zichtbaar voor mensen die zich tussen 01.09.2022 tem 31.10.2022 ingeschreven hebben op www.velux.be/nl-be/vervangingsactie. Is de pagina dan nog steeds niet beschikbaar kunt u een mail sturen naar infolijn@promolife.be of bellen naar +32 2 352 03 90.
Indien u uw bevestigingsmail niet hebt ontvangen of niet kunt terugvinden, gelieve u dan opnieuw in te schrijven (verplicht vóór 31.10.2022) om een nieuwe bevestigingsmail te ontvangen die u vervolgens toegang zal verlenen tot het terugbetalingsplatform via de website van PromoLife.
De aanvraag tot terugbetaling, die via de website van onze partner PromoLife wordt gedaan, kan na ontvangst van de inschrijvingsbevestiging en vóór 20 januari 2023 worden ingediend.

Voor een optimale navigatie raden wij u aan een computer te gebruiken. Het formulier is niet altijd compatibel met navigatie via uw tablet of smartphone.

Het probleem kan ook te maken hebben met de gebruikte webbrowser. Wij raden aan Google Chrome of Safari te gebruiken, welke over het algemeen compatibel zijn met de nieuwste digitale technologieën.

Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u een e-mail sturen naar infolijn@promolife.be of bellen naar +32 2 352 03 90.

De factuur van de installateur volstaat op voorwaarde dat de VELUX productreferenties duidelijk vermeld zijn. De datum van de factuur moet tussen 01.09.2022 en 31.12.2022 liggen.
De naam van de ingeschrevene mag verschillen van de naam op de factuur. De link naar het aanvraagformulier voor terugbetaling kan slechts één keer worden gebruikt.
Wij raden aan een (duidelijk leesbare) foto van uw factuur te maken of een online toepassing te gebruiken via uw smartphone.
De terugbetaling zal binnen 4 tot 6 weken plaatsvinden. Na deze periode kunt u contact opnemen met PromoLife via dit adres: infolijn@promolife.be of bellen naar +32 2 352 03 90 (maandag tot en met vrijdag, van 8.30 tot 13.00 uur).
Voor vragen over de verwerking van uw aanvraag kan u contact opnemen via mail met het bedrijf PromoLife: infolijn@promolife.be of bellen naar HighCo: +32 2 352 03 90 (maandag tot en met vrijdag, van 8.30 tot 13.00 uur).