Veelgestelde vragen

Bekijk hier onze lijst met de meest gestelde vragen

Vragen over de actievoorwaarden

Hoe kan ik profiteren van deze actie?
Welke producten komen voor deze promotie in aanmerking?
Waar kan ik de algemene voorwaarden voor deelname vinden?
Tot welke datum kan ik mijn dakvensters aankopen?
Kan ik mijn documenten per post verzenden?
Welk bedrag krijg ik per dakvenster terugbetaald?

Vragen over uw inschrijving

Tot welke datum kan ik mij inschrijven voor de actie?
Hoe weet ik of ik bij de eerste 7000 aanvragen ben die van de actie kunnen profiteren?
Ik heb mij geregistreerd maar heb geen bevestigings-e-mail ontvangen of ben deze kwijtgeraakt, wat moet ik doen?

Vragen over uw terugbetaling

Tot welke datum kan ik mijn aanvraag tot terugbetaling indienen?
Ik heb de link maar ik krijg geen toegang tot het teruggaveformulier of kan het niet (compleet) invullen, wat moet ik doen?
Wat is een EAN-code en waar kan ik die vinden?
Ik kan de EAN-code niet vinden of heb de doos niet meer, wat kan ik doen?
Ik heb verschillende identieke vensters. Is het normaal dat ik maar één EAN-code heb?
Ik heb geen aankoopfactuur, ik heb enkel de factuur van de installateur, volstaat dit? 
De inschrijving staat op mijn naam maar de factuur staat op naam van een andere persoon.
Ik heb niet de mogelijkheid om mijn factuur te scannen, wat kan ik doen?
Ik heb mijn dakvensters zelf geplaatst, hoe dien ik de naam van de installateur te vermelden?
Ik heb mijn terugbetalingsverzoek ingediend maar ik heb nog niets ontvangen, is dit normaal?
Mijn aanvraag tot terugbetaling werd geweigerd, waarom?