Beste Klant

Ondervindt u een probleem met uw VELUX product?  Dan komen onze technici dat graag voor u oplossen. 

Onze technici zijn zeer ervaren en goed getraind in de VELUX producten. Wij gebruiken alleen originele VELUX onderdelen en accessoires om de hoge standaard en de uitstraling van uw VELUX product te beschermen. 

Wanneer de reparatie van de producten niet binnen de garantievoorwaarden valt, rekent VELUX de kostprijs van de wisselstukken aan, een arbeidsuurloon van 60,- € en 50,- € transportkosten. Deze prijzen zijn exclusief BTW. 

Vul het formulier voor uw servicebezoek hieronder in. Alle velden met een * zijn noodzakelijk om uw verzoek efficiënt te kunnen afhandelen.  

Hieronder vindt u waar u de referentie en productiecode van uw VELUX product kan terugvinden.

Momenteel ervaren we een zeer grote en onverwachte verhoging van aanvragen en bestellingen.
We kunnen op dit ogenblik geen precieze antwoord-termijn geven.  Deze kan uitzonderlijk lang zijn, maar onze medewerkers stellen alles in het werk om een betere service te kunnen garanderen.

Een wachttijd is dus onvermijdelijk.
Deze situatie is uitzonderlijk, en we vragen u om begrip te hebben en geduld uit te oefenen.
We behandelen uw aanvraag zodra het mogelijk is.

Van harte dank voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groeten. 

Uw VELUX team

 

Formulier servicebezoek:

SCF on Marketing PROD Dutch Belgium error