Veelgestelde vragen

Bekijk hier onze lijst met de meest gestelde vragen over onze Smart Home Actie 2020

1. Vragen over de actievoorwaarden

Om te kunnen profiteren van de uitzonderlijke terugbetalingen, u aangeboden door VELUX Belgium, dient u zich vóór 31.10.2020 in te schrijven op de VELUX website. U ontvangt vervolgens een bevestigings e-mail met een unieke link naar de site van onze commerciële partner High Co waar u het terugbetalingsverzoek kan indienen.
Op de site van High Co, na het aanmaken van uw persoonlijke account, moet u deze elementen invoeren:

  • De EAN code van het product. Deze te coderen code begint met het cijfer 570xxx die zich onder de barcodes bevindt, en die te vinden zijn op het product (1 barcode per aangekocht product). 
  • Een kopij van de factuur met de naam van de 3 producten (2 SSS + 1 KIX), de datum en het bedrag van de afgesloten aankoop (datum aankoop tussen 1 september 2020 en 31 oktober 2020). 

De uiterste datum voor het indienen van uw terugbetalingsverzoek op de website van High Co is 15.11.2020.

U zal uw terugbetaling binnen 4 tot 8 weken ontvangen.

Om van dit aanbod te genieten is het noodzakelijk om eerst 2 verduisterende buitenste zonneschermen (type SSS) en een VELUX ACTIVE startpack (type KIX) tegelijk aan te kopen tussen 01.09.2020 en 31.10.2020. (deze 3 producten moeten op éénzelfde factuur verschijnen) en de terugbetaling geldt op het VELUX ACTIVE startpack (type KIX), voor een bedrag van 251,68 € en maximum 1 VELUX ACTIVE per gezin (type KIX). 
U kan op onze website alle actievoorwaarden terugvinden. 
Om in aanmerking te komen voor de terugbetaling dient uw aankoopfactuur of factuur van uw installateur te zijn opgemaakt tussen 01.09.2020 en 31.10.2020 (inclusief).  
Het terugbetalingsverzoek wordt beheerd door een externe partner en moet online worden ingevoerd. "Papieren" aanvragen per post kunnen niet in behandeling worden genomen.

De terugbetaling geldt enkel op het VELUX ACTIVE startpack (type KIX), met een bedrag van 251,68 € en maximum 1 VELUX ACTIVE per gezin (type KIX).

251,68 € voor 1 VELUX ACTIVE startpack.

En dit voor een maximum van 1 VELUX ACTIVE startpack per gezin. De maximale terugbetaling van de korting per huishouden bedraagt 251,68 € en zal door VELUX per bankoverschrijving worden overgemaakt.

 

2. Vragen over uw inschrijving

U kan zich voor deze actie inschrijven (HIER) tussen 01.09.2020 en 31.10.2020 (inclusief).

De mogelijkheid tot inschrijven zal worden gedeactiveerd na de 1500ste registratie. Indien u zich heeft kunnen inschrijven en een bevestiging heeft ontvangen, is alles in orde indien u aan alle algemene voorwaarden van deze actie voldoet. 

U ontvangt de bevestigingsmail binnen 48 uur na uw registratie. Het is mogelijk dat deze e-mail rechtstreeks in uw ongewenste e-mail terecht is gekomen. Kijk dus goed in uw spam- en junkmail.

Na deze 48 uur deadline, als u de bevestigingsmail niet hebt ontvangen en als u zich hebt geregistreerd vóór onze lopende Smart Home actie 2020 (inschrijven ten laatste op 31-10-2020), kan u via deze link toegang krijgen tot het High-Co-terugbetalingsplatform.

Belangrijk: U moet u registreren / inloggen met hetzelfde e-mailadres dat werd gebruikt bij het registreren voor onze actie op velux.be.

Om te genieten van uw terugbetaling, vragen we u vervolgens om de volgende informatie in te voeren via het High Co-terugbetalingsplatform (dezelfde link als hierboven):

  • De code EAN van het product. Deze te coderen code begint met het cijfer 570xxx die zich onder de barcodes bevindt, en die te vinden zijn op het product (1 barcode per aangekocht product). 
  • Een kopij van de factuur met de naam van de 3 producten (2 SSS + 1 KIX), de datum en het bedrag van de afgesloten aankoop (datum aankoop tussen 1 september 2020 en 31 oktober 2020).
  • Heeft u de verpakking niet meer? Noteer de referentie van het VELUX ACTIVE Startpack en zoek de corresponderende EAN-code op via deze link.
  • Het IBAN van uw bankrekening. 
 

 

3. Vragen over uw terugbetaling

Om een terugbetaling aan te vragen, dient u zich verplicht vooraf tussen 01/09/2020 en 31/10/2020 ingeschreven hebben op velux.be. De terugbetalingspagina is enkel zichtbaar voor mensen die zich vooraf ingeschreven hebben. Is de pagina dan nog steeds niet beschikbaar kunt u een mail sturen naar infoligne@promolife.be. 
De terugbetalingspagina is enkel zichtbaar voor mensen die zich tussen 01/09/2020 en 31/10/2020 ingeschreven hebben op velux.be. Is de pagina dan nog steeds niet beschikbaar kunt u een mail sturen naar infoligne@promolife.be. . 
Om een terugbetaling aan te vragen, dient u zich verplicht vooraf tussen 01/09/2020 en 31/10/2020 ingeschreven hebben op velux.be. De terugbetalingspagina is enkel zichtbaar voor mensen die zich vooraf ingeschreven hebben. Is de pagina dan nog steeds niet beschikbaar kunt u een mail sturen naar infoligne@promolife.be
Het terugbetalingsverzoek kan worden ingediend (op de website van PromoLife) na ontvangst van de bevestiging van inschrijving en vóór 15.11.2020.
Indien mogelijk raden we aan een computer te gebruiken. Het formulier is niet altijd compatibel met de browser van uw tablet of smartphone. Het probleem kan ook te maken hebben met de gebruikte internetbrowser. Wij raden aan Google Chrome of Safari te gebruiken, welke over het algemeen compatibel zijn met de nieuwste digitale technologieën.

De European Article Numbering (EAN) is een referentie welke gerelateerd is aan een barcode. Dit systeem wordt gebruikt door de industrie en detailhandel om elk artikel een unieke identificatie toe te kennen.
U vindt de EAN-code van het VELUX-product op het etiket van de verpakkingsdozen (dit betreft een 13-cijferige code beginnend met 570 ...)

 Heeft u de verpakkingsdoos niet meer? Noteer de referentie van het Startpack VELUX ACTIVE en ontdek je EAN code via deze link

De factuur van de plaatser/installateur is voldoende zolang de referenties van de 3 aangekochte producten op de factuur verschijnen en dat de aankoopfactuur tussen 01.09.2020 en 31.10.2020 ligt. 

De naam van de ingeschrevene mag verschillen van de naam op de factuur. De link naar het aanvraagformulier voor terugbetaling kan slechts één keer worden gebruikt.
Wij raden aan een (duidelijk leesbare) foto van uw factuur maken of een online toepassing te gebruiken via uw smartphone.
U mag gewoon uw naam opgeven.

De terugbetaling zal plaatsvinden binnen 4 tot 8 weken.
Eenmaal deze periode voorbij kan u hierover contact opnemen met High co: infoligne@promolife.be

 

Voor vragen over de verwerking van uw aanvraag kan u contact opnemen met het bedrijf High Co infoligne@promolife.be. 

VELUX verbindt zich ertoe om maximaal 1 VELUX ACTIVE startpack per huishouden terug te betalen.
Als huishouden beschouwen wij elke natuurlijke persoon die zich op één postadres heeft geregistreerd.
Een andere persoon die in dezelfde woning woont, zal dus niet opnieuw van deze actie kunnen genieten.
Eenzelfde huishouden kan deze vergoeding dus enkel voor één postadres aanvragen.