Dealer Extranet: uw online bestellingstool

Het Dealer Extranet staat ter beschikking voor alle VELUX verdelers. 

U kan 24u/24 online bestellingen plaatsen en genieten van een extra korting van 0,5%. 

 

Functionaliteiten:

  • Een configurator die zal helpen om de juiste referentie te bestellen 
  • Een Track&Trace optie om uw bestellingen op te volgen
  • De mogelijkheid om gepersonaliseerde offertes voor uw klanten op te maken
  • Een directe toegang tot technische informatie & montage instructies 
  • De volledige historiek van uw bestellingen en facturen   

 

Aarzel niet en vraag uw toegang aan. 

Klaar voor vooruitgang

Het gebruik van de fax is zeer laag, onze server zal niet meer worden vernieuwd en daardoor is het vanaf 5 maart 2018 dus niet meer mogelijk om ons nog een fax te sturen. U mag alle documenten via e-mail opsturen naar velux-be@velux.com.

Vanaf 5 maart hebben we een Live Chat beschikbaar op ons Dealer Extranet. Het is dus niet meer nodig om ons te telefoneren of om een mail te sturen. U kan rechtstreeks met onze Customer Service in contact komen, en dit op elke werkdag van 9u tot 16u.

Hoe werkt het VELUX Dealer Extranet 3.0?

Hoe eenvoudig bestellen in het Dealer Extranet?
    
Hoe volg ik mijn bestellingen op?
    

Veelgestelde vragen

Wat is Dealer Extranet? 

Is mijn Dealer Extranet 2.0 login nog steeds geldig? 

Hoe vraag ik toegang tot Dealer Extranet? 
Hoe het Dealer Extranet gebruiken? 

Ik heb 3 keer een verkeerd wachtwoord ingegeven en mijn account is nu geblokkeerd, wat doe ik?

Zijn er bijkomende kosten voor het gebruik van Dealer Extranet?