Een paar raadgevingen voor het in ontvangst nemen van goederen:

Controleer bij uw VELUX-levering naast de algemene staat van uw goederen ook het aantal paletten en het aantal ontvangen colli's. Elke onregelmatigheid moet verplicht vermeld worden op het transportdocument (CMR of leveringsbon).

Bij een klacht is een kopie van dit document en een foto van de levering altijd nuttig voor ons. Op die manier kunnen we uw aanvraag zo efficiënt mogelijk te behandelen. Hieronder vindt u de te volgen procedure. Raadpleeg ook ons overzichtsdocument voor meer informatie hiernaast.
 

Zijn de goederen beschadigd?

 

De hoeveelheid stemt niet overeen?

 

Het geleverde product stemt niet overeen met uw bestelling?

Binnenkort op verlof?
 
 

Vergeet niet ons op de hoogte te brengen van een eventuele sluitingsperiode zodat we de leveringsdata van uw bestellingen kunnen aanpassen. We herinneren u eraan dat een tweede levering ten gevolge van een sluitingsperiode aan u doorgefactureerd kan worden.

De hulpmiddelen die u op het Dealer Extranet vindt om het leven gemakkelijker te maken...

 
Om uw samenwerking met VELUX nog vlotter te laten verlopen, centraliseren we alle nuttige informatie van onze dealers op het Dealer Extranet. U vindt er onder andere:

- De toegang tot ons retourformulier
- De leveringstermijnen van elk product
- De track & trace om uw leveringen op te volgen en de ondertekende transport-documenten te raadplegen.

 

 Nog geen toegang tot ons Dealer Extranet?