Beste Klant
Ondervindt u een probleem met uw VELUX product? Dan helpen wij u graag verder.
Zodra uw verzoek in ons systeem geregistreerd is, wordt er contact met u opgenomen. Bepaalde aanvragen kunnen wij mogelijk telefonisch of door middel van videobellen oplossen. Mocht het probleem niet telefonisch kunnen worden opgelost, zullen wij automatisch een servicebezoek voor u inplannen.
Wanneer de reparatie van de producten niet binnen de garantievoorwaarden valt, rekent VELUX de kostprijs van de wisselstukken aan, een arbeidsuurloon van 60,- € en 50,- € transportkosten. Deze prijzen zijn exclusief BTW.
Vul het onderstaande formulier volledig in. Alle velden met een * zijn noodzakelijk om het probleem zo snel mogelijk te kunnen vaststellen.
Momenteel ervaren we een zeer grote en onverwachte verhoging van aanvragen en bestellingen.
Het antwoord-termijn is uitzonderlijk lang, tussen 7 en 9 weken. Maar onze medewerkers stellen alles in het werk om een betere service te kunnen garanderen.
Een wachttijd is dus onvermijdelijk.
Deze situatie is uitzonderlijk, en we vragen u om begrip te hebben en geduld uit te oefenen.
We behandelen uw aanvraag zodra het mogelijk is.
Voor een snellere en effiëntere service nodigen wij u uit om ons te bellen eens u ter plaatsen bent bij het product. Dit kan via de 010 42 09 09.
Van harte dank voor uw begrip en medewerking.
Met vriendelijke groeten.
Uw VELUX team
Formulier servicebezoek: