Product kopiëren is mislukt!

VELUX Touch

Helaas kon de kopie van producten niet worden voltooid.

Aangezien dit verschillende redenen kan hebben, vragen we u om op de hoogte te zijn van onderstaande vereisten voordat u de kopie opnieuw start.

  1. Controleeraltijd of uw bestaande bediening het (de) te kopiëren product(en) naar uw VELUX Touch kan bedienen voordat u begint met de voorbereiding van de kopie.
  2. Houd tijdens het kopiëren de bediening van waaruit u kopieert altijd fysiek dicht bij (30-50 cm) uw VELUX Touch.
  3. Scan altijd de QR-code met uw mobiele telefoon om de vereiste (gedetailleerde) instructies te krijgen over hoe voor te bereiden op de kopie.
    Let op: Voor de vooraf gekoppelde bedieningen (KLI 311/KLI 312/KLI 313) worden instructies voor het voorbereiden van de kopie rechtstreeks op uw VELUX Touch gegeven.
  4. Voltooi altijd alle stappen in de instructies voordat u begint te zoeken naar producten van uw VELUX Touch.
  5. Start het zoeken naar producten altijd vanuit uw VELUX Touch binnen maximaal 2 minuten na het voltooien van de voorbereiding van de productkopie op uw bestaande bediening.

Tip: U kunt altijd één voor één producten aan uw VELUX Touch toevoegen als u meer bedieningen hebt om van te kopiëren.
Raadpleeg 'VELUX Touch personaliseren' > 'Producten toevoegen'.

Probeer het kopiëren nogmaals met de bovenstaande vereisten in gedachten.



Ga terug naar de VELUX Touch installatie- en configuratiepagina